Voor een nieuw pop-up concept heb ik een social media campagne strategie bedacht en uitgevoerd. De campagne omvatte niet alleen organische social media posts op de eigen Facebook en Instagram kanalen, maar ook influencer marketing, winacties op andere mediakanalen en online advertenties kwamen aan bod. Uit de analyse van de content bleek dat video’s beter presteerde dan foto’s. Daardoor is er gedurende de campagne meer focus gelegd op het creëren van video’s. En het resultaat van de campagne mocht er zijn! De pop-up bleek erg succesvol. Naast een groot aantal bezoeken op locatie werd ook het aantal websitebezoeken verhoogd; uit Google Analytics bleek deze verhoging met name gelinkt te zijn aan de social media activiteiten.
Social media campagne
Social media campagne
Stel je voor...
Suzy is fotograaf en heeft een mooie opdracht
Bij een organisatie die enthousiast is over haar foto’s en méér wil. Een film en een verhaal bij de foto’s van Suzy. Natuurlijk kan Suzy ook best goed schrijven. Maar ze is bovenal professional en daarom werkt ze samen met tekstschrijver Mark. Mark kent een cameraman en de opdracht is compleet. Suzy werkt samen met Mark. En later komt cameraman Rob er ook nog bij.
Anneke is hr-adviseur én freelancer. Ze heeft leuk werk
Anneke heeft de perfecte opdracht! Alleen mist ze collega’s. En natuurlijk kan ze zelf ook mensen werven. Maar liever werkt ze, als professional, samen met een professional. Dat is Ajoub. Hij gaat recruiten. En daarmee is het team en de opdracht van Anneke compleet. Anneke werkt samen met Ajoub. In de Club van 20.
Bernd is interim-hr manager bij een organisatie met veel vacatures
Bernd organiseert de personeelsvraagstukken en schrijft best graag een vacaturetekst. Maar hoe zorgt hij ervoor dat die vacatures gevonden en vervuld worden? Bernd werkt samen met professionals. Daarom schakelt hij online marketeer Ajoub in, die een mooie campagne bouwt. En Ajoub werft recruiter Annelies, niet online maar via de club van 20. Zijn club.
Stel je voor...
Suzy is fotograaf en heeft een mooie opdracht
Bij een organisatie die enthousiast is over haar foto’s en méér wil. Een film en een verhaal bij de foto’s van Suzy. Natuurlijk kan Suzy ook best goed schrijven. Maar ze is bovenal professional en daarom werkt ze samen met tekstschrijver Mark. Mark kent een cameraman en de opdracht is compleet. Suzy werkt samen met Mark. En later komt cameraman Rob er ook nog bij.
Joke is hr-adviseur én freelancer. Ze heeft leuk werk
Joke heeft de perfecte opdracht! Alleen mist ze collega’s. En natuurlijk kan ze zelf ook mensen werven. Maar liever werkt ze, als professional, samen met een professional. Dat is Ajoub. Hij gaat recruiten. En daarmee is het team en de opdracht van Joke compleet. Anneke werkt samen met Ajoub. In de club van 20.
Bernd is interim-hr manager bij een organisatie met veel vacatures
Bernd organiseert de personeelsvraagstukken en schrijft best graag een vacaturetekst. Maar hoe zorgt hij ervoor dat die vacatures gevonden en vervuld worden? Bernd werkt samen met professionals. Daarom schakelt hij online marketeer Gijs in, die een mooie campagne bouwt. En Gijs werft recruiter Annelies, niet online, maar via de club van 20. Zijn club.