De Jack Daniel’s distilleerderij bestond 150 jaar, maar hoe maak je dit gegeven voor Nederlandse millenials nu relevant? Ik ontwikkelde een online video serie met Dennis Weening en Veronica van Hoogdalem, in samenwerking met Storyboard Amsterdam. Dennis en Veronica bezochten de distilleerderij, gingen op pad in Nashville en sloten de trip af in de clubs van New York. Als kijker maakte je zo, samen met hen, de reis van ‘makers world’, diep in het hart van Tennessee waar iedere druppel Jack Daniel’s wordt gedistilleerd, naar ‘drinkers world’ in Nashville en New York. De serie was te zien op Youtube, maar werd middels “snackable content” slim gedistribueerd op social media.
Influencer campagne Jack Daniel’s
Influencer campagne Jack Daniel’s
Stel je voor...
Suzy is fotograaf en heeft een mooie opdracht
Bij een organisatie die enthousiast is over haar foto’s en méér wil. Een film en een verhaal bij de foto’s van Suzy. Natuurlijk kan Suzy ook best goed schrijven. Maar ze is bovenal professional en daarom werkt ze samen met tekstschrijver Mark. Mark kent een cameraman en de opdracht is compleet. Suzy werkt samen met Mark. En later komt cameraman Rob er ook nog bij.
Anneke is hr-adviseur én freelancer. Ze heeft leuk werk
Anneke heeft de perfecte opdracht! Alleen mist ze collega’s. En natuurlijk kan ze zelf ook mensen werven. Maar liever werkt ze, als professional, samen met een professional. Dat is Ajoub. Hij gaat recruiten. En daarmee is het team en de opdracht van Anneke compleet. Anneke werkt samen met Ajoub. In de Club van 20.
Bernd is interim-hr manager bij een organisatie met veel vacatures
Bernd organiseert de personeelsvraagstukken en schrijft best graag een vacaturetekst. Maar hoe zorgt hij ervoor dat die vacatures gevonden en vervuld worden? Bernd werkt samen met professionals. Daarom schakelt hij online marketeer Ajoub in, die een mooie campagne bouwt. En Ajoub werft recruiter Annelies, niet online maar via de club van 20. Zijn club.
Stel je voor...
Suzy is fotograaf en heeft een mooie opdracht
Bij een organisatie die enthousiast is over haar foto’s en méér wil. Een film en een verhaal bij de foto’s van Suzy. Natuurlijk kan Suzy ook best goed schrijven. Maar ze is bovenal professional en daarom werkt ze samen met tekstschrijver Mark. Mark kent een cameraman en de opdracht is compleet. Suzy werkt samen met Mark. En later komt cameraman Rob er ook nog bij.
Joke is hr-adviseur én freelancer. Ze heeft leuk werk
Joke heeft de perfecte opdracht! Alleen mist ze collega’s. En natuurlijk kan ze zelf ook mensen werven. Maar liever werkt ze, als professional, samen met een professional. Dat is Ajoub. Hij gaat recruiten. En daarmee is het team en de opdracht van Joke compleet. Anneke werkt samen met Ajoub. In de club van 20.
Bernd is interim-hr manager bij een organisatie met veel vacatures
Bernd organiseert de personeelsvraagstukken en schrijft best graag een vacaturetekst. Maar hoe zorgt hij ervoor dat die vacatures gevonden en vervuld worden? Bernd werkt samen met professionals. Daarom schakelt hij online marketeer Gijs in, die een mooie campagne bouwt. En Gijs werft recruiter Annelies, niet online, maar via de club van 20. Zijn club.