Ik ben een freelance marketing manager met jarenlange ervaring in de FMCG/ consumenten goederen. Afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan bij verschillende bekende FMCG bedrijven (Duvel, Friesland Campina, Coca-Cola). In diverse commerciële functies heb ik expertise opgebouwd gericht op het behalen van (lange termijn) groei door het ontwikkelen van sterke marketingstrategieën- en plannen.
Graag help ik bedrijven met creatieve marketingcampagnes, sterke en conversiegerichte shopper- en merkactivaties. Mijn kracht zit in het opzetten van een shopper journeys voor verschillende doelgroepen en het gebruiken van de juiste boodschap en mix van online en offline kanalen. Ik ben een gedreven teamplayer en creatief in het bedenken van concepten en oplossingen. Ook heb ik +2 jaar ervaring in het aansturen van een marketing team.
De marketeers van Het Kwetter Kabinet staan voor:
- Grotere merkbekendheid.
- Meer zichtbaarheid.
- Hogere omzet.
- Kwalitatievere leads en meer verkopen.
Wat doe ik:
- Merkstrategie- en campagne: Inzichten vergaren, een sterk marketingplan maken en doelstellingen (KPI’s) vastleggen. Het plan volgens een planning implementeren in de markt, de resultaten blijven monitoren en optimaliseren waar nodig. Ik zorg dat de juiste doelgroepen via de relevante kanalen bereikt worden.
- Customer journey & multichannel strategie: Klantgerichte acties leveren meer resultaat op. Een overtuigende boodschap naar verschillende doelgroepen communiceren? Daarvoor definiëren we de klantgroepen, achterhalen we de wensen en zetten vervolgens de juiste communicatiemiddelen in. Kortom; we maken de klantreis inzichtelijk en zetten relevante communicatiemiddelen in met een krachtige boodschap.
- Shopper en merkactivatie: De doelgroep bewegen naar de gewenste actie. Meer omzet genereren of je merk bouwen met doeltreffende activaties. We gaan altijd op zoek naar het juiste haakje om impactvolle activaties te ontwikkelen. Denk aan promoties, winacties of het creëren van beleving met toegevoegde waarde voor de klant (B2B of B2C). Wij geloven in een multichannel marketingaanpak met digitale, online en offline communicatiematerialen zoals narrowcasting, direct e-mail, social media content, abri posters, folders of instore promotiematerialen.
Voor wie?
Voor het mkb en corporates in Food & Drinks of consumentengoederen met ambitie om (verder) te groeien.