Merkactivatie

club van 20 Jacomijn

Merkactivatie

De vraag
Hoe kunnen we met diverse merken uit het portfolio opvallen op de supermarktwinkelvloer en de shoppers overtuigen om een (impuls) aankoop te doen?

De oplossing
Door verrassende en overtuigende kwartaalprogramma’s te ontwikkelen. Het campagneplan werd doorvertaald naar verschillende POS (point of sale) -materialen in de vorm van second displays, schapmaterialen, eventueel premia (boter-bij-de-vis), social media posts, folderuitingen en websitevermeldingen.
Bij de ontwikkeling van het plan is gekeken naar de klantreis: Waar bevindt de klant zich? In welk stadium van aankoop is de klant op dat moment? Nadat de gehele klantreis inzichtelijk is gemaakt, zorgen we dat het merk op de juiste plekken met sterke designs en overtuigende communicatie onder de aandacht wordt gebracht. Het resultaat was een krachtige campagne met aanwezigheid bij de diverse touch points. Met als doel: Shoppers verleiden tot het doen van (impuls)aankopen.

Stel je voor...

Stel je voor...