Leontien van Tilburg

Contentstrateeg

Ik ben een creatieve contentstrateeg -en maker met meer dan 15 jaar ervaring bij bedrijven als ABN AMRO en Endemol. Heb je een interne -of externe communicatieklus, ik ben je vrouw. Van het ontrafelen van het verhaal tot het produceren van de oplossing: meteen naar de kern met de juiste tekst en vorm, zonder de holle frasen en corporate clichees.

Sinds april ’22 werk ik voor mezelf: ik combineer hierbij opdrachten voor particuliere opdrachtgevers – een plot voor elke twist (trouwen, rouwen, vieren) – en de zakelijke markt. Mijn ideale opdracht bij een organisatie behelst zowel de communicatie- /contentstrategie als de contentproductie zelf. Dit kan zowel over interne -als externe communicatie gaan.

Opdrachtgevers
Robeco – Communicatie expert DE&I
Dirkzwager – Regisseur Interne Communicatie
Manpower – Adviseur crisiscommunicatie
WaytoPlay – Copywriter & contentstrateeg
Chatlicence – Scenarioschrijver

Werkgevers

ABN AMRO (>8 jaar)

  • Van redacteur interne communicatie tot senior brand activation manager

Endemol (3 jaar)

  • Programmaontwikkelaar
  • TOPIQ (2 jaar)
  • Communicatie adviseur & copywriter

Portfolio

Ja, ik wil

Het echte verhaal vertellen

Inclusieve communicatiestrategie

Creatieve interne communicatie